donderdag 26 februari 2009

hallo iedereen..
ik moet al even terug denken wat ik allemaal heb gedaan deze week:-)
maandag gewoon castings gedaan en daarna had ik met mijn booker van belgie Koen afgesproken die was een paar dagen op vakantie in hong kong.. hij heeft toen ook tegen het agentschap gaan zeggen dat het niet kan dat we geen warm water hebben en geen ijskast..
savonds naar dragon i gaan eten en nog iets gedronken met 2 bookers van het agentschap die voor 2 weken naar australie gingen..







vlnr; george: de scout van mijn agenstschap, lyanne de hoofdbooker en erik






de volgende dag kon ik uitslapen want had een casting van 9tot18u dus kon gaan waneer ik wou, tenminste da dacht ik toch want ik was daar om 14u en er was niemand dus blijkbaar was dat gewoon om 18u.. moest ik helemaal terug het was suuuper warm ik was bijna flauwgevallen denk ik:-)
dan ben ik savonds terug gegaan, het was voor een beurs van bont, ooooh echt waar het was daar super heet allemaal spots en ik was mij al te pletter aant zweten en dan moest ik zo kei dikke bondjassen passen!!!

savonds gewoon thuis gebleven, sushi gaan halen mmh!!

dan woensdag 2 castings 1 voor bruidskledij en één voor ne fashionprint ofzoiets:-)
op de 2de was de klant een uur te laat en iedereen was voor de deur aant wachte, ik was daar samen met riccardo en jade en joelle die canadese tweeling waren er ook, we zijn toen mee naar hun appartement geweest en nog wat rond gewandelt...



savonds gaan eten in armani bar was niet zo lekker als in dragon i:-)
riccardo was toen ziek en is naar huis gegaan maar ik ben nog mee met de rest iets gaan drinken in dragon i en daar nog wa sushi gekregen;-)















heb toen iemand leren kennen van lille wat dus kei dicht bij belgie is en heb mijn beste frans boven gehaald:p we hadden toen afgesproken om met een hele hoop naart strand te gaan vandaag maar dus nu blijkt het kei slecht weer te zijn:) spijtig...



vanmorgen een fitting voor bh's gehad.. en nu verveel ik mij:-)

ik begin ook weer hoofdpijn te krijgen zoals elke dag tegen dit uur, dan doe ik meestal een middag dutje maar nu gaat dat niet want riccardo ligt ziek in bed en ik probeer zo veel mogelijk uit zijn buurt te blijven dus.. ik moet veel water drinken naart schijnt dus da probeer ik ook te doen maar ik lust veel liever bruis dan plat water maar da hebbe ze hier presies dus echt ni e:-d ik was in de winkel en ik heb me een stuk of 10 flesse geschud om te zien of er gas in zat maar dus nix he..

voor morgen weet ik nog niet zeker wat er op het programma staan ik krijg mijn schema altijd pas tegen 19u.. als ik geen castings heb ga ik mss nog is uit eten en anders gewoon slapen denkik..

iedereen die nu vakantie heeft nog een prettig verlof en aan zij die moetten werken ook veel werkplezier:-)

aahja en MAMA: ik ben het al altijd vergeten te zeggen maar bedankt voor de overheerlijke speculaas die heb ik pas de tweede dag in riccardo's koffer gevonden:-) natuurlijk was hij al op na 1 dag!!

veel liefs,
tess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten