zondag 22 februari 2009

weekend

hier zijn we al terug se:)

gisteren heb ik met ons mama en papa geskyped was heel leuk en daarna lekker gaan eten met de tweeling, riccardo, en nog 2 andere jongens en meisje in dragon i, dat is een soort lounge bar/restaurant/club waar we gratis kunnen eten en drinken.. er was lekkere sushi en kipjes met rijst alles werd gwn op onze tafel gezet en dan konden we kiezen:-) mmh!
na het eten worden de tafels altijd opzij geschoven en word het de dansvloer. ik vond het persoonlijk niet zo heel leuk omdat het zo een heel deftige club is en ja slecht aditude.. maar we moesten daar toch zeker tot 1 a 2 u blijven.. daarna zijn we naar een toffere club geweest, Vollar ofzoiets:p. Daar was het wel heel leuk maar we zijn uiteindelijk niet meer lang gebleven..
dan met de taxi naar huis die is hier heel goedkoop.. alé normaal8-) -> de taxichauffeur wist de weg helemaal niet en is helemaal verloren gereden.. daar zaten we dan in de middle of nowhere.. gelukkig heeft riccardo een gps op zijn gsm en hebben we zo de weg gevonden.. toen we thuis waren heb ik nog lang in de zetel gezeten want ik kon niet slapen.. (mede door het gesnurk van riccardo!!)
heb dus ook heel lang geslapen vandaag en daarna ben ik gaan joggen, heel grappig want op die straten kan je eigelek ni lopen je moet heel de tijd stoppen omdat er zo veel mensen zijn:p
onderweg heb ik nog boodschappen gedaan en dan ben ik terug naar huis gegaan en dan zijn we hier:-)
ik hoop dat ik vanavond vroeg in slaap kan vallen nu ik zo lang geslapen heb want ik heb morgevroeg een casting voor burberry.
sebiet waarschijnlijk nog even op skype met het soetehuys-team:) (het restaurant/brasserie in bevel waar ik normaal werk, aanrader trouwens haha;-) )
alé da was het weer
groetjes uit het warme hong kong;)








1 opmerking:

  1. héééj!

    Zo typisch da gij verdwaald he :p.
    Maar, ik ben toch trots op u da ge zo goe uwe plan kunt trekken.
    Goe bezig maat!
    Tof dat het allemaal daar zo goe meevalt,en smijt de Riccardo ma buiten als'm snurkt :P.(grapke he:p).
    Kunde daar goe winkelen?? :-D.
    Blijft da hier ma doen dan wetek wa da ge daar allemaal uitsteekt.
    'K hoop da ge snel werk hebt.
    Ze nog voorzichtig, en geniet er van!

    Tot de volgende.
    Stefanie Leirs ,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen