vrijdag 6 maart 2009

I love sushi

hallo iedereen !

Is ondertussen al even geleden:-) ben de helft al vergeten maar heb veeel te vertellen:-)
van vorige week weet ik niet goed meer maar in ieder geval ik heb mij goed geamuseerd nog in hong kong.. MAAR nu hebben ze mij dus naar china gestuurd:-)
Ik moest normaal maandag vertrekken maar moest dn toch nog blijven omdat ik dinsdag nog 4 castings had.. maandag avond ben ik nog eens goed uitgegaan want het was alexandra haar laatste dag in hong kong..
En ik weet al terug een paar dingen die ik heb gedaan de dagen daarvoor:-)
vrijdag was er een verjaardagsfeest op het dak van een appartements gebouw met bbq, ik ben maar even geweest omdat ik de volgende dag vroeg moest opstaan voor een testshoot maar het was toch nog super leuk!

dan de volgende dag dus testshoot en daarna nog iets gaan eten met de 'crew'
heb al een paar foto's gekregen maar ik mag ze eigelek nog ni gebruiken omdat ze nog niet zijn bewerkt... de shoot was in de oude luchthaven van hong kong in een tankstation maar dat is allemaal weg gebrand dus was een oud pand eigelek.

savonds ben ik nog in dragon i gaan eten maar daarna direct naar huis gegaan want dan de volgende dag had ik terug een testshoot om 9u smorgens en na die shoot nog een casting maar op de shoot hadden ze mijn haar vol gesmeerd me witte verf dus moest ik da nog helemaal wassen daar in de studio:p op de casting aangkomen was er suuuper veel meisjes en heb ik kei lang moette wachte.. maar daarna ben ik met een meisje die bij mij int appartement woont nog sushi gaan eten dus da maakt natuurlijk alles goed:-) ik heb al bijna elke dag gaan sushi halen en natuurlijk de dag daarna weer:-)



en dan maandag eeeuhm ja toen moest ik eerst een paar castings doen en daarna normaal naar china dus had ik heel mijne koffer gepakt en kei hard gelopen naar tbureau omdak te laat was en toen zeide ze dak was dinsdag moest dus:) maar ik was wel blij want dan kon ik alexandra nog zien..

Dusja nu ben ik dus in china ik ben dinsdag avond dan vertrokken ik was veeel te laat omda de taxi helemaal verkeerd was gereden en ik moest mijn baggge nog opt bureau gaan halen omdat ik die daar de dag tevoren had laten staan. dan moest ik de metro nemen om naar het station te gaan en moest 3 keer overstappen en had maar 20 minuten en er was zoooooooooo veel volk omdat het spitsuur was, ik heb nog nooit zo har gelopen denkik met mijn valies ik was een het zweten tot en met ik kreeg bena genen adem nimeer ik was zo bang om mijnen trein te missen:p ik was helemaal in paniek kei hard aan wene haha ik kon nimeer stoppen! toen ik was aangekomen moest ik nog zoeken waar ik mijnen trein moest neme want das zowa hetzelfde als een luchthaven ge moet ook inchecken zoveel minuten op voorhand dus ik was echt veeel te laat ik kam daar helemaal over men toeren an al die manne 'rustig rustig we wachten wel alles ik oke" haha ik was zoo blij achteraf:-)
dan aangekomen in china kwam de chauffeur mij halen en heeft mij int appartement afgezet, het appartement hier is wel veel beter dan in hong kong.. veel ruimer grote keuken ijstkast 2 badkamertjes.. we slapen wel met 5 op 1 kamer maar das oké.. het agentschap is gwn in het appartement dus is ook heel gemakkelijk:-)
voor naar de castings te gaan is er een chauffeur die ons altijd wegdoet en de booker gaat ook altijd mee omdat het hier in china echt ONMOGELIJK is om zelf je weg te vinden en omdat de klanten en niemand hier een woord engels spreekt..
elke dag hebben we ongeveer 6 castings en zijn we dus de hele dag onderweg van 9u smorgens tot 19u savonds.. best vermoeiend.. we zitte me 4 meiskes vanachter in de auto gepropt en morge komt er nog iemand bij.. veel vrije tijd hebben we niet maarja.. ik ben dus nu heeel moe en ga sebiet slape:)
Op de castings moetten we elke keer kledij passen en dan moetten we een stuk of 20 poses doen, gwn uit het nix zonder dat ze foto's trekken ofzo.. echt heel raar en best moeilijk eigelek omdat ik dat niet gewoon ben..
gisteren heeft den baas getrakteerd op rarara SUSHI:-).
het is hier zooo koud momenteel.. en ik heb nix van warme kledij bij! echt zo raar vorige week was het nog snik heet en nu is het zoo koud.. gisteren is een storm geweest echt super eng ineens werd het kei donker en iedereen begon te roepen en te lopen en het begon kei hard te regenen en storm en wind en de brandweer kwam en echt super raar.. we konden niet bewegen zoo veel mensen allemaal in paniek:-) haha ik was ook wel bang maar eigelek stelde het ni zo veel voor uiteindelijk.. morgen is het zaterdag maar toch hebben we 4 castings pfff:p
ahja en ik heb eindelijk een job! jeej! van een casting van gisteren voor een catalogus denkik van kledij van ELLE. ik wist niet dat ELLE een kledingmerk had..

Sebiet ga ik nog een filmke zien en dan slapen:-) ik ben wrsl vanalles vergeten te vertellen maar ik zal proberen nog wel snel terug te posten als er tijd is.

ik mis iedereen echt al zo hard maarja ik probeer dan te denken aan de super ervaringen die ik hier opdoe!!
tot de volgende post,

vele groetjes uit china xxx

1 opmerking:

  1. Superchique foto Tess ! En proficiat met uw eerste chinees jobke !!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen