dinsdag 17 maart 2009

china


Rainy day in gz....

Hallo iedereen!

Hopelijk gaat alles goed daar in belgie, heb al gehoort dat de eerste zonnestralen er zijn:)

Zoals eerder al gezegt was ik dus in china en ik heb de eerste week overleeft..
in het weekend braaf thuis gebleven en maandag hadden we maar 2 castings..
dinsdag had ik dan een job en die is goed verlopen denkik.. echt wel raar want ze betalen je pas vanaf ze beginnen met de make up en dan begint het aantal uren te lopen.. als je naar het wc gaan en langer dan 5 minuten wegblijft dan trekken ze het af je tijd en voor te eten heb je 30 minuten waat dus ook niet bij de shooting tijd is gerekend en dan zitten ze letterlijk met een chronometer naast je om te timen dat je zeker geen seconde te lang pauzeerd.. helemaal anders als in belgie, in belgie is alles zo relax, de klanten zijn zo vriendelijk en hier ja.. tis anders:d maar daarom ni minder leuk natuurlijk;-)

de dag daarna woensdag moest ik terug naar hong kong om donderdag te werken.. was blij!:-)
woensdag rustig gaan eten en nog iets gedronken maar natuurlijk niet te lang gebleven, maar twas een hele toffe avond!! de job de dag later was heel simpel ik en een ander meisje moesten gewoon met een bekende chinees naar het podium gaan wa fotokes trekke en klaar:)
daarna nog een paar castings gedaan en savonds ben ik naar jade en joelle gegaan wa zot gedaan en nog gaan eten maar er was nix te doen dus ook vroeg naar huis gegaan.. normaal ging ik dus nog langer in hk blijven maar omdat ik maandag een job in china had moest ik al terug maandagmorgend dus naatuurlijk heb ik er de 3 dagen da ik in hk nog was is goe van geprofiteerd! twas een super weekend!!!

dan maandag morgend heb moest ik smorgens vroeg de trein nemen en dan kwamen ze ons halen aant station.. het was voor een 4u job maar eigelek bent ge van 7u smorgens onderweg en was ik om 18u terug int appartement...
maarja:-)
china...
om eerlijk te zijn ik haat china... zo vies kakkerlakken overal, geen normale wc alleen puttekes in de grond, geen mens die engels spreekt, als je iets wilt gaan doen ben je zowiso je weg kwijt dus zit je gwn altijd binnen dus ja tis heel saai maar opnieuw tis een hele nieuwe wereld dat voor mij opengaat dus ik geniet van elke moment ookal is het niet altijd even leuk..

Zaterdag heb ik nog met mama en papa en steff geskyped en daarna met het soetehuys team, SUPER:-)

normaal ging ik vanavond met ons emelyke naar marco borsato maar omdat ik dus ni in belgie ging zijn heeft debby de tickets van mij overgekocht.. veel plezier debby , kga heel den avond de marco luisteren:-)

alé ik moet eigelek dringend gaan slapen nu:-) morgen was om 12u vertrekken maar toch..

tot snel..


big kisses from sunny china



het uitzicht van ons balkon in gz

Mijn roomates in GZ!! :-)

2 opmerkingen:

  1. Heey Tess!!
    Hier een commentaartje van mij, want ik lees je blogje af en toe hoor! :)

    Echt superzalig dat je in Hong Kong/China ronddoolt, lijkt me heerlijk.
    Ikzelf ben druk bezig op school en met modellenwerk, ook leuk, maar waarschijnlijk LANG niet zo fijn als in het buitenland hihi :)

    Kijk ernaar uit om nieuwe foto's van je te zien, doe het daar nog goed en hou je sterk!

    Kusjes xx
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey tess serena hier, herinner je me nog :)
    ben echt blij dat je zoveel succes hebt, wie had dat gedacht van dat lieve brave meisje.
    btw blijf maar verder schrijven, vind het interessant wat een topmodel zoals jij allemaal doet daar :)
    veel succes en groetjes
    xxx
    serena

    BeantwoordenVerwijderen