vrijdag 17 april 2009

goed om terug in hong kong te zijn

hallo iedereen!!

zooo lang geleden sorry snorry:) eindelijk heb ik eens tijd!!
Dus ondertussen ongeveer een maand later, ik heb china overleefd:)
de laatste week wou ik echt zoo graag terug naar huis maar uiteindelijk ben ik blij dat ik ni heb opgegeven want da zou maar zwak zijn van mezelf;-)
ondertussen ben ik dus al bijna 3 weken terug in hong kong and I love it!!! paar leuke jobkes gedaan, paar minder leuke ook natuurlijk:) ook uitgeweest natuurlijk haha, ik moest er van geniet want voor ik het wist zat ik terug in china!!

Hier een paar foto's van backstage:samen met de stylist in the american outfit:) spijtig dat de schoenen er niet mee op staan die pasten ook geweldig bij het thema:)

Shoot voor een bikini catalogus samen met sofie die bij mij op het appartement sliep in china..
was op het dak van hun studio was super warm die dag dus hadden geluk:)

Hmm ja 8-)
super kledij en dan dan zoon stomme locatie (in een keuken)!!


Ik ben ook een paar speciale dingen gaan doen zoals naar de paarden race gaan kijken, naar nachtmarkt geweest, naar the peak geweest das het hoogste punt in hong kong en zo nog vanalles...

de paarden race was eigelek wel een leuke ervaring want ik dacht da da maar saai ging zijn maar we hadden eerst ook een etentje en da was mmmmh super!! eindelijk is iets westers:-)
was ook een prachtig uitzicht vanwaar wij keken..



Ook de peak was zeker de moeite, je gaat dan met een tram naar boven, ja kan ook stappen maar omdat het al vrij laat was en het snel donker ging worden hebben we maar voor de tram gekozen;-) eens we boven waren begon het lichtjes te regen, wat altijd gebeurt na een zonnige dag:) dus spijtig genoeg zijn we niet lang gebleven... je hebt daar ook veel gezellige restaurantjes en natuurlijk ook mc donalds en burger king...
als je boven bent is het echt puur genieten van het uitzicht en ook van de FRISSE lucht... geen zwarte damp van auto's maar gwn zuivere lucht:) is wat anders dan op straat.







mooi he:) spijtig want in het echt was het veel verder uitzicht maar omda het ni zoon mooi weer was is het wazig op de foto...

Ik ben ondertussen ook van appartement veranderd en euhm:) ja.. ik zit me 3 andere chinese meiskes en tis wel gemaakt voor chineeskes hier want ik stoot mijne kop hier ongeveer elke minuut, als het ni aant bed is dan ist in de keuken..... :)

Voor de moment is het ni zo goe ik was al meer dan een maand aan het hoesten en deze week ben ik dan eindelijk naar de dokter geweest omdat ik ook pijn in mijn borstkas kreeg enzo... en heb een infectie in de longen maar normaal moet dat opgelost geraken met antibiotica maar ben nog altijd beetje aant hoeste dus heb ik gisteren ne scan late nemen en morgen zijn de resultaten binnen.. tis te hopen da het allemaal wel meevalt maar toch heb wel ffkes schrik gehad maar tis gelukkig al wel beter aant gaan... nu moet ik me zo een kappeke voor mijne mond rondlopen en heb een pufferke want nu zegt den docter dak ook nog is astma heb ma da geloof ik toch ni echt...
ik ben het dus rustig aan aant doen nu.. alles ligt ffkes stil natuurlijk omdat ik in mijn bed moet blijven dus kan geen castings doen en dus ook geen jobs.. maarja gezondheid staat op de eerste plaats he!!
1 goed ding aan dat ik ziek ben is dat ik nu niet naar china moet:) thanks god!!!

ahja een van de weekends heb ik ook nog een paar belge lere kenne! die waren hier voor het weekend.. ze waren ook van antwerpen, echt plezant:)
Hier me 2 manne van den hoop:)

voila da was het weer denkik.. ahja het weer is hier euhm heel wisselvallig... den ene dag is het super warm en de volgenden dag regent het:p maar echt koud is het hier natuurlijk niet.. de laatste dagen is het echt raar ambetant weer zo vochtig maar super warm maar zo ja natte lucht:)

Oke... ik beloof dat ik niet zo lang meer ga wachten om terug iets te schrijven volgende keer ;-)
tot de volgende!
xxxoxox

1 opmerking:

  1. hela, Tess, hier de Karine. Ik heb van uw mama gehoord dat ge ziekskes zijt! Verzorg u goed he meiske en geniet nog van uw tijd daar. Hopelijk ben je vlug beter.
    Zeg Tess, gij hebt daar begot knappe Belgen ontmoet (foto hierboven!!) , da's misschien handiger dan ene ver weg he:)...alhoewel ene ver weg kan ook zijn voordelen hebben. Allez, groetjes aan alle knappe mannen van boven de 40(lopen daar dun, vrees ik) en ook een paar aan de rest.
    Doei, en ook nog een dikke kus van ons Jazz, Luca en de Pat X

    BeantwoordenVerwijderen